Auton ohjelmointi

Mitä on tehon lisäys ja optimointi?
Optimoinnilla tarkoitetaan ECU:n karttojen muokkaamista. Yleensä taustalla on halu nostaa moottorin tehoa ja vääntöä ja/tai pienentää kulutusta. Usein ohjelmoimme myös autojen lisävarusteita. Optimointi suoritetaan autosta riippuen diagnostiikkaportin kautta, vaihtamalla muistipiiri tai ohjelmoimalla suoraan piirilevyn nastoista BDM-laitteella.

Miksi valitsisit meidät?
Työmme on suomalaista erikoisosaamista, aina ohjelman teosta asennukseen! Viritysohjelmamme edustavat maailman huippua. Erityisen ylpeitä olemme diesel-osaamisestamme. Kaikki ilmoittamamme tehot ovat useassa tehopenkissä varmennettuja. Lastuillamme on takana lukemattomia testikilometrejä.

Teemme aina yksilöllisen ohjelman asiakkaan toiveiden mukaisesti. Lastumme ei rajoitu vakioautoihin, säädämme myös korkealle viritettyjä autoja tehopenkissä, kadulla tai radalla. Palautamme viritysohjelman autoosi veloituksetta, mikäli ohjainlaite on jouduttu päivittämään merkkihuollossa. Palautamme myös autosi vakioksi halutessasi.

Ohjelmoitavat automerkit:

Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Landrover, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssang Young, Subaru, Suzuki, Volkswagen, Volvo

Auto toiveiden mukaiselle tasolle!

Markkinoilla on nykyään lukuisia viritysohjelmointeja ja lastuja tarjoavia yrityksiä. Lastuilla ja lastuilla on eroja! Noin puolet ohjelmoimistamme autoista on jo kertaalleen kilpailijoidemme lastuttamia. Me korjaamme ohjelman ja saatamme sen asiakkaan toiveiden mukaiselle tasolle.<

Tällä hetkellä suurin osa markkinoilla olevista lastuista on niin sanottuja suutinkartta-huijauksia. ECU:n kartastosta etsitään suutinkartta ja siihen lisätään syöttöä. Tämä on nopeaa ja helppoa eikä vaadi oikeaa perehtymistä eri autojen tekniikkaan ja kartastoihin. Tämä toki (useimmiten) lisää tehoakin samassa suhteessa, mutta aiheuttaa tarpeetonta savutusta ja lämpökuormaa moottorille. Syötöt nousevat tarpeettomasti jo tyhjäkäynnistä asti ja hiukkassuodattimet rikkoutuvat ennenaikaisesti.

Suurimpana haittana kaikki moottorin ohjauslaitteen ruiskutukseen perustuvat laskelmat menevät väärin. Suurin osa moottorin ja oheislaitteiden toiminnoista perustuu oikein lasketulle syöttömäärälle.

Esimerkiksi automaattivaihdelaatikko perustaa toimintansa syöttömäärälle. Syötön perusteella automaattivaihdelaatikko tietää paljonko vääntöä on käytettävissä sekä valitsee oikean vaihteen ja vaihtokohdan sen perusteella. Huonosti tehdyllä lastulla se pitää tarpeettoman pientä vaihdetta päällä ja eikä vaihda optimaalisissa kohdissa. Lisäksi ajotietokoneen kulutusmittari ja sen tekemät laskelmat näyttävät väärin.

Meidän ohjelmissamme on kaikki oikeat parametrit muutettu niin, että ECU osaa laskea syötöt oikein. Usein tällä tavalla päästään kilpailijoita huomattavasti korkeampiin teholukemiin, pienempään kulutukseen ja vältetään vikoja, jotka aiheutuisivat huonosta softasta.

Katso tarjoamamme softat henkilöautot tai paketti-, ja matkailuautot valikoista.
Jäikö jokin askarruttamaan mieltäsi?

Kysy s-postilla: info@carpower.fi

Audi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Alfa Romeo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

BMW

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Chrysler

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Citroen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Dacia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Fiat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Ford

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Honda

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Hyundai

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Isuzu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Jaguar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Jeep

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Kia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Lancia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Landrover

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Mazda

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Mercedes-Benz

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

MG

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Mini

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Mitsubishi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Nissan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Opel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Peugeot

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Opel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Saab

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Seat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Skoda

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Smart

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Ssang Young

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Subaru

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Suzuki

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Volkswagen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Volvo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed sollicitudin pellentesque turpis. Nulla pellentesque fermentum velit, non pharetra est auctor eu.

Takaisin ylös

Carpower

Kerro meistä kavereillesi